lørdag 10. desember 2016

Mot lyset - mens mørkret framleis rår

- Det var ei tøff tid!
- Eg såg ingen utveg!
- Alt var mørkt!
Ofte høyrer eg desse orda.
Og det slår meg at dei alltid kjem etterpå -
når det er blitt lysare.
Eg kan lytta og nikka. Seia med blikket at eg høyrer.

Men når orda blir:
- Det er ei tøff tid!
- Eg ser ingen utveg!
- Alt er mørkt !
Då får eg sånn lyst til å seia noko lurt, gjera noko smart,
i staden for
å lytta, nikka, seia med blikket at eg høyrer.

Så dett orda ut av munnen før eg får sukk for meg:
Eg skulle gjerne gjort noko for deg, 
men eg kan ikkje gjera noko frå eller til: 
Eg ser deg! 
Er glad i deg.

Og svaret kjem:
Det er nok, det!


Bildet har eg mala: Framtida er ukjent, men det kan så godt henda det går mot lysare tider.
Fleire bilder finn du her: Galleri Nauthydlaren
Det er laga kort med motivet på som er for sal, 14x 14 cm, doble med konvolutt, kr 30,-
Du finn utvalet her.
 Henv: marit.totland@knett.no

4 kommentarer: