mandag 12. november 2012

Kva er forbrukarmakt på sosiale medier?

Liker du det ikkje, så kjøp det ikkje!
Liker du ikkje handlingane til dei som leverer det, så kjøp det ikkje!

Forbrukarmakt er utan tvil ein reiskap til å seia i frå og til å stengja ute. Varer som ikkje sel, blir til slutt ikkje lagde ut for sal.

Men korleis er dette på sosiale medier? Mange legg ut sine meiningar og ytringar for at andre skal "kjøpa dei".

I dag høyrer med at familie og vener i "Sigridsaka" opplever det vondt å lesa det som blir skrive om dei på ein svensk nettstad. Eg fulgte ei lenke og gjekk inn for å lesa. Men etter eit par ord, slo det meg: Nei, dette har eg ikkje lyst å lesa. Det dei skriv her, vil eg ikkje ha med meg vidare i tankane saman med alt det andre eg veit eller trur eg veit om det som hende med Sigrid. Og så veit eg at dersom ny informasjon som gjer inntrykk først kjem inn i tankane, så blir dei der.

Kan me snakka om forbrukarmakt på sosiale medier?

Er det slik at det av og til er tid for å protestera
og av og til tid for å teia
og ikkje lesa?

2 kommentarer:

  1. Det er bestandig tid for ikke å lese, ikke vill ha den informasjonen eller de spekulasjonene som blir lagt ut.
    Selv om meninger og teorier pushes på en, nær sagt for harde livet, er det alltid mulig å si nei!
    Og det gjør man :-)
    Ha en flott mandag

    SvarSlett
  2. Makt i sosiale medier er jeg overbevist at finnes. Og jeg tenker at det er viktig å tenke over hva en publiserer nettopp fordi en ikke vet hvor det kan havne. Akkurat som at det er viktig å dele innlegg en liker godt.

    God søndag!

    SvarSlett