tirsdag 13. desember 2011

Arbeidsavklaring - Varde viser veg!

Eit råd om eit blogginnlegg du bør lesa:
Ein les så mykje negativt om lovverket, om ordningane for dei som skulle hatt støtte i livet, om negative haldningar frå dei som skulle hjelpa. Ein møter lagnader som handlar om å bli tråkka på og om å bli gitt opp.

Men så, inni mellom, kan ein lesa om gode relasjonar, tilbod som er tilpassa, ordningar som fungerer, og ein får eit lysglimt: Kan det vera at ordningar av og til fungerer slik dei var meint å gjera? At system og tilsette maktar å lyfta opp dei som treng det?

Eit slikt lysglimt fekk eg då eg kom over eit blogginnlegg som du bør lesa
om du er i ein prosess der du skal arbeida deg ut av eit uføre
om du arbeider i "hjelpevesenet"
om du lager lovane og ordningane.
Det gjeld innlegget  Arbeidsavklaring skrive av Randi Målen på bloggen Litt om alt og ingenting der ho fortel om tibodet ved Varde.

Ein varde skulle i gamal tid gi viktig bodskap vidare til neste bygd, og på fjellet viser dei veg vidare også om skodde og uvêr vil gjera det grått og vanskeleg for farande folk.

Les, lær og bli litt oppmuntra. Det blei eg.

Og Randi Målen: Lukke til vidare!

2 kommentarer:

  1. Jo, håper faktisk andre kan ha nytte av det jeg skriver! Ting har tatt tid også for meg, men føler virkelig at det NAV er ment å være har fungert for meg det siste året!
    Og tusen takk for anbefaling!

    SvarSlett
  2. Var innom og leste.
    Så godt at noen får den hjelpen de skal.
    Ha en fin dag

    SvarSlett